Jdi na obsah Jdi na menu
 


Shirou

25. 12. 2009
Shirou


ObrazekZákladní info:

9 600 HP
2 mana bary
jako jediný master má chip damage
2 styly boje

Shiro určitě patří do té lepší poloviny masterů, jeho doménou je boj z blízka, má slušný počet životů a bojem na blízko se vyznačuje velkou prioritou útoků, kdy dokáže zavařit nejedné Saber a Archerovi. Jeho asistence servantovi poskytuje projektily na dálku a ochranu. Nemá ale přiliš silné Last Resorty.



Popis užitečných úderů:

Obecné údery

 A  100  -  Rychlý jednoduchý úder, na těsnou vzdálenost.
 2A  100  -  To samé jako A, jen útočí na spodní kryt.
 3A  200  -  Zvláštní úder, pomalejší než A, ale efekt podobný.
 1A  200  -  Rychlý, rozbíjí spodní kryt. Krátká vzdálenost.
 5A  100  -  Rychlý, překvapivý úder s úhybem, má tendenci přerušovat útoky nepřítele pokud je proveden včas, ale má malej delay a nepřítel ho využije ikdyž ho zasáhnete.
 JA  100  -  Kop ze vzduchu.
 214A
   -  Změna zbraně mezi dřevěným mečem a K'n'B
 236A  400  -  Výstřel z narychlo projektovaného luku, rychlost mizerná, dá se podržet a tím zvýšit dostřel.
 2BC  300  -  Rychlá dorážka na blízko.
 8BC 1000  -  Silnějsí dorážka i na střední vzdálenost.


Zesílený dřevěný meč

 B  300  -  Úder mečem. Slušná priorita, snadno přeruší většinu slabších útoků.
 2B  300  -  V podstatě B na spodní kryt, kratší dosah.
 5B  500  -  B v úhybu s trošku větším dmg, dosahem a horším delayem.
 6B  500  -  Úder s rozmachem. Nemá takovou prioritu jako B, kvůli malinkému delay na začátku před úderem.
 4B  700(1400)  -  Pomalejší úder, který způsobí stun. Při stunu se nedá vyblockovat a způsobí 2x dmg.
 JB  300  -  Úder ve vzduchu.
 C  300  -  Rychlý úder do strany.
 2C  300  -  To samé co C, složí nepřítele na zem.
 1C  400  -  Úder s otočkou v úhybu. Vyhne se některým B úderům a zasadí ránu při které složí nepřítele, ale je pomalejší.
 5C  600  -  Úder v úhybu, opět půjde nepřítel k zemi.
 JC  300  -  Horizontální úder ve vzduchu.
 236B  200  -  Úder se zvedačkou, po něm navázat B.
 214B  550  -  Silný úder s rozmachem a slušným dosahem. Ve stunu se mu nedá bránit.
 214C  700  -  Stejně jako 214B i tu je slušný dosah, odhodí nepřítele.
 BC  1000(1800)  -  Grab.


Kanshou&Bakuya


 B  300  -  Základní rychlý, krátký uder.
 2B  300  -  Základní rychlý, spodní, krátký úder.
 5B  500  -  Úder ze strany, nezpůsobuje stun při counteru jako u Archera.
 4B  400  -  Pomalejší dvoufázový úder. Velmi užitečný. V první fázi Shiro nastaví jeden meč před sebe a vykryje tím většinu útoků na blízko(i několikanásobně např. 236C u Saber). V druhé fázi srazí nepřítele k zemi. Shiro je v první fázi zranitelný pouze ze spoda. Nevykrývá projektily.
 6B  500  -  B útok s větším dosahem a dmgem.
 236B  600  -  Líbívý úder s oběma meči.
 214B  500  -  Shiro hodí jeden z mečů po nepříteli. Střední dosah. Dobré na přerušení akce nepřítele. Dá se vyhnout uhnutím.
 JB  300  -  Vertikální úder ve vzduchu.
 C  300  -  Horizontální úder na blízko. Rychlejší než B.
 2C  300  -  Spodní úder, složí nepřítele.
 5C  600  -  Úder z úhybu. Ničím vyjímečný.
 1C  600  -  V průběhu tohoto úderu se Shiro skrčí, v tu chvíli se vyhne všem horizontálním úderům a pak následuje zákrok na nohy, při kterém srazí nepřítele. Ikdyž má slušný dosah, je pomalý.
 JC  300  -  Horizontální úder ve vzduchu.
 214C  400+400  -  Shiro hodí oba meče na střední vzdálenost. Nedá se jim uhnout, avšak Shiro má poté určitý delay a pokud nepřítel meče přeskočil, může toho využít.
 BC  1400(1800)  -  Grab.


Podpora servanta:

Díky Avalonu si může pomalu léčit chip damage pokud nebojuje, u Shira může být vhodné střídat dříve, pokud se Shiro zraní a podaří se mu doléčit většinu zranění, je možné střídat vícekrát.

6A+B - vystřelí z luku, vhodný pro přerušení očekávaného útoku a pro snadnější přístup k nepříteli.

2A+B - na pár vteřin je Shiro připravený zachránit svého servanta před jakoukoliv první ranou od nepřítele jako živý štít, ochrání dokonce i před Last Resorty. Shira to pochopitelně zraní.


Last Resorty:

Nine Lives Blade Works - 236236B - Shiro musí držet dřevěný meč, 3400 dmg, cena 2 mana bary. Velký dosah.

Obrazek








K
anshou&Bakuya Overedge
- 236236B

ObrazekShiro musí držet Kanshou&Bakuya, 3100 dmg, v kombu a při wakeupu jen 2100 dmg, dosah jen do střední vzdálenosti, za to je ale za běžných okolností unblockable, cena 2 mana bary.






Základní komba:


Zesílený dřevěný meč

C, 4B, C, 4B, 8B+C cca 2300 dmg



B, 6B, 236B, B, 8B+C  2300 dmg

B, 6B, 236B, B, 236236B  4200 dmg, cena 2 mana bary.



Kanshou&Bakuya

B, 6B, 236B, 8B+C  2200 dmg



B, 6B, 214C  1400 dmg

Strategie proti jednotlivým soupeřům.

Bazette - Má stejně jako Shiro vysokou prioritu útoků. Dualy tu budou trošku lepší volba, Bazette nemá projektily a můžete po ní házet meče až k vám poběží + 4B u dualů ztrestá většinu jejich útoků.

Kotomine - Black keys alert. V přímém boji jste si rovni, ale jeho projektily vás můžou zničit. Opatrně se mu dostaňte na tělo a vyčkejte příležitosti, jeho útoky mají často delay. Také tady se asi lépe prosadí dualy.

Shiro - Nechť zvítězí ten lepší Shiro.

Sakura - Stačí se dostat přes její vlny, na blízko by meč měl vykonat svůj účel.

Rin - S dualama hodně házejte, možná se vám tím podaří přerušit nějaký ten krystal. S mečem máte větší dosah útoků než její ruce.

Souchiro - Jedině dualy. Spoustu jeho obávaných útoků pokryje 4B a proti němu potřebujete dosah a rychlost.

Dark Sakura - Vaše priorita s mečem tu její může rozbít(některé její útoky jsou přesto silnější). Mečíky také projdou jen něčím. Dostat se k ní a bušit, nerozvážné útoky s dlouhým delayem však mohou způsobit odpálení zpět na konec mapy. Šance jsou 50:50.

Avenger - Střídat oba styly, neměl by být moc velký problém, na blízko budete mít převahu.

Gilgamesh - Pokud za něj nehraje slabý hráč tak máte problém. Budete mít potíže se k němu vůbec dostat a na blízko vás stejně patrně porazí dosahem. Vystřídat co nejdříve.

Lancer - Tuhý soupeř, je vždy okrok napřed díky dosahu, pokud bude hrát dobře tak vás bude mlátit aniž by jste na něj dosáhly nebo ho ohrozily. Vrhání dualů vás ale může přecejen zachránit.

Saber - Máte šanci ji hodně ublížit pokud budete tlačit a nedovolíte jí dostat vás do kouta. Meč nemá takovou prioritu jako ten její, ale doporučuji střídat, změna zbraně může nepřítele na pár vteřin znejistit a čas je to co potřebujete aby se váš partner vyléčil. Pozor na vrhání dualů, pokud je přeskočí, bude vás to hodně bolet.

Rider - Dualy vám trošku pomůžou získat rychlost kterou potřebujete k boji s ní. Pokud ovšem naberete dost many můžete zkusit Nine Lives, Rider moc HP nemá. Bojujte pouze tělo na tělo, na střední vzdálenost si s vámi bude házet.


Caster - Podobně jako Gil, prohodit co nejdřív, dálkaři nejsou vaše parketa. Pokud se vám však podaří udržet se blízko, můžete ji dost namlátit, má málo HP. Já bych tu volil dřevěný meč.

Berserker - Vrhání dualů a mobilita vám může koupit čas než vás umlátí. On není běžnej protivník na blízko. Pokud půjde do aktivace, utíkejte.

Archer - V boji zblízka co se týče dualů jste dokonce o píď zdatnější než on, hlavně díky 4B. Vrhat meče můžete oba, šance jsou slušné na obou stranách. Jen ten luk Archera vás může potrápit. Pokud se bude dařit, můžete boj s ním trošku protáhnout. Pokud však zkusí UBW, přehoďte a přerušte ho, Shiro nemá příliš zvláštních úderů a nemuselo by se vám povést zlomit jeho obranu.

Assasin - Je rychlejší, 4B ho mnohdy nezastaví a dřevěný meč přeruší. Házejte co to půjde a neleňte s přehozením. Pokud máte dost many, K'n'B Last Resort ho bude bolet, má velmi málo HP. Nine Lives se vám pravděpodobně nepodaří.

Hassan - Váš nejhorší možný nepřítel, nemůžete se bránit, nemá tak málo HP, je rychlý, má dosah a silné LR. Není tak zdatný na blízko ale ikdyby váš pustil tak vás přeruší právě rychlostí. Budete potřebovat velkou dávku štěstí.

Saber Alter - Je pomalejší než vy a s mečem máte stále slušnou prioritu. Využívejte její delay, tady nemá cenu moc zmatkovat. Pokud půjde do aktivace, buďte ještě aktivnější, v aktivaci láme obranu a nemusí se vám to vyplatit.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář