Jdi na obsah Jdi na menu
 


Rin

25. 12. 2009
Rin


ObrazekHP: 8400
Mana: +3 prouzky

Výhody:
 - twintails
 - silná magie (dokud nedojdou kameny)
 - celkem rychlá
 - dostatečné množství magie (3 proužky)
 - pantsu

Nevýhody:
 - jenom 10 magických kamenů
 - bez magie slabá na dálku, na blízku použitelná, ale není to zázrak

Rin dokáže být velmi silná postava, ale musí se používat promyšleně a opatrně.Především je třeba mít na paměti že máte jen 10 magických kamenů, bez kterých klesá Rinina síla na polovinu, ne-li ještě na míň. Na blízku dokáže taky udělat nějakou damage, ale její útoky nemají vysokou prioritu, takže některé postavy vám ani nemusí dát šanci začít kombo. Bez kamenů je skoro nepoužitelná na dálku a není ani příliš dobrá na zkracování vzdálenosti, takže si na to dávejte pozor.
Speciál je silný a výborně zařaditelný do komba. Vzdušný speciál je taky celkem slušný, ale kromě 1 many stojí ještě 4 kameny.

Přehled pohybů

První sloupec je příkaz, druhý damage.

Normal Act


 A  100  -  Slabý, rychlý útok.
 B
 300  -  Vertikální útok, posunuje dopředu, takže má celkem dosah.
 C  300  -  Horizontální útok s výbornou rychlostí i dosahem.
 2A  100  -  Slabý útok s krátkým dosahem. Nerozbíjí horní kryt.
 2B  300  -  Vertikální útok na nohy. Užitečný, protože se na něj dobře navazují komba. Kryt: rozbíjí horní kryt.
 2C  300  -  Horizontální útok na nohy. Dobrý dosah. Při zásahu shazuje na zem. Kryt: rozbíjí spodní kryt. Counter: po shozeni se nejde hned zvednout.
 JA  100  -  Slabý útok ve vzduchu.
 JB  300  -  Vertikální útok ve vzduchu. Kryt: rozbíjí spodní kryt.
 JC  300  -  Horizontální útok ve vzduchu. Kryt: rozbíjí spodní kryt.
 Dash A  100  -  Slabý útok z běhu.
 Dash B  500  -  Vertikální útok z běhu.
 Dash C  500  -  Horizontální útok z běhu. Counter: přidá se druhý útok. Druhý útok z counteru odhazuje. Není nutné ho provést. (celkem 900)
 Grab  1000  -  Hod. Odhazuje (buď doprava pokud je pravá noha vpředu nebo doleva pokud je vpředu levá)
 Grab(stun)  1500  -  Throw. Odhazuje dál.
 Grab(vzduch)  1020  -  Throw ve vzduchu.
 2BC  300  -  Slabý útok na ležícího protivníka.
 8BC  120*5  -  Silný útok na ležícího protivníka.
 236AB  1760  -  Výměna kombem. Stojí 1 proužek many. Po vykrytí delay.

 
Unique act


 1A
 350  -  Slabý útok na nohy. Dobrý na začátek komba. Kryt: rozbíjí horní kryt. Counter: je možné navázat B nebo C.
 3A*A  400+400  -  Kombinace dvou útoků. Po prvním 3A následuje odkopnutí. Po 3A obvykle nejde navázat nic jiného než A. Kryt: 3A (první útok) rozbíjí spodní kryt. Counter: protivníkovi se zvýší delay po útoku, možnost navázat kombem.
 9B  500  -  Vertikální útok. Obvykle nic nenavazuje. Kryt: rozbíjí spodní kryt. Counter: protivníkovi se zvýší delay po útoku, možnost navázat kombem.
 8B*B  300+300  -  Dva navazující vertikální útoky. Rychlé, ale pokud jsou vykryty následuje velký delay. Druhý útok posílá protivníka k zemi. Counter: druhý útok dělá bounce. Stun: druhý útok bounce.
 4C  500  -  Pomalejší horizontální útok. Při zásahu dělá stun. Stun / zásah ve vzduchu: odhazuje.
 3C,9C  550  -  Úhybný manévr a horizontální útok. Během úhybu se vyhne slabým a vertikálním útokům. Při zásahu odhazuje.


Special act

 236A  400  -  Slabý, snadno použitelný výstřel.
 214A  0  -  Světelné jehlice. Rin je vyhodí do vzduchu, spadnou až za čas. Nedělají žádnou damage, ale rozbíjí na čas spodní kryt. Je-li mezi vyhozením a spadnutím Rin zasažena tak nespadnou. Kryt: rozbíjí spodní kryt. Cena: 1 magický kámen.
 214B  1291  -  Ohnivý kruh kolem Rin. Docela dobrý dosah, dobře se s ním trefuje a snadno se dává do komba. Damage je složena z více ran, skutečná damage záleží na tom, kolik jich trefí. Cena: 1 magický kámen.
 236B  1276  -  Hodí vpřed 7 projektilů. Výsledná damage záleží na tom, kolik jich trefí. Rychlý a dobře použitelný útok s výborným dosahem. Možné použít i ve vzduchu. Jde jim uhnout do strany. Cena: 2 magické kameny.
 236C  849  -  Led na zemi, podobný tomu od Gilgameshe. Vyvolávání chvíli trvá, což může být nebezpečné. Skoro se nedá oběhnout, jde ale přeskočit. Zasáhne-li, dá se dobře navázat speciálem. Cena: 2 magické kameny.
 D  -  -  Zmáčknutím D když je Rin ve vzduchu můžete zpomalit pád.


Last resorts

Jewel Barrage
Obrazek63214A    2500    -    Jde použít jedině ve vzduchu. Stojí 1 proužek many a 4 magické kameny. Trochu špatně se s ním trefuje, ale je možné ho použít jako zakončení vzdušného komba.
   







Jewel Sword Zelretch


Obrazek236236B    3800    -    Výborný speciál, trochu podobný Excaliburu
(proud světla vpřed, přes celou obrazovku).
Stojí 2 proužky many.
           








Základní komba

Rin nemá mnoho dlouhých komb. Spíše několik jednoduchých, krátkých
kombíček. O co lépe se to za ni takhle učí, o to horší to budete
mít později ve hře, protože její komba po pár soubojích už každý
pozná a bude vás mít mnohem snáze přečteného.

(B nebo 2B nebo C)>8B・B>(útok na ležícího protivníka)
    Damage: 810+
    Základní jednoduché a bezpečné kombo. Začnete-li 2B tak
    rozbíjí horní kryt. Začne-li se C mělo by potom jít stihnout
    útok na ležícího protivníka pro nějakou damage navíc.
    Je-li vykryto tak pozor na delší delay.



3A・A
    Damage: 800
    Těžko říct, jestli jde tohle nazvat kombem, ale dám to sem.
    Kombinace dvou útoků, z nichž první robíjí dolní kryt.
    Dávejte si pozor na trochu pomalé vyvolání. Druhý útok
    odhazuje.

(B nebo 2B)>4C
    Damage: 750
    Slabší damage než komba nahoře, ale trefí-li se, dává stun.
    Pokud je na začátku 2B tak rozbíjí horní kryt.

A>C>214B(>236236B)
    Damage: 1606 (4995)
    Cena: 2 proužky many, 1 magický kámen
    Aby na konci LR sedl tak je nutné ho hodit velmi těsně po
    214B. Jinak vám to vykryje.



236C>236236B
    Damage: 3752
    Cena: 2 proužky many, 2 magické šutry
    Základní LR kombo. Velmi dobře se navazuje, protože po 236C
    máte dostatek času rozmyset si, jestli chcete pokračovat
    speciálem nebo ne. Když je 236C vykryto tak sice přijdete
    o 2 kameny, ale ušetříte si manu za speciál. Doporučuju
    po hození 236C hned namačkat 236236 a když vidíte zásah
    ledu tak už jenom potvrdit tím posledním B.



214A navazující komba

Trochu komplikované komba s použitím 214A. Když kouzlo 214A spadne,
rozbije spodní kryt a zařídí delay. Toho se dá využít pro některé komba.

(vyhodit 214A)>3A・A>(zásah 214A)>B>214B>236236B
    Damage: 5695
    Cena: 2 proužky many, 2 magické kameny
    Těžké kombo, ale s vysokou damage. 3A rozbíjí spodní kryt,
    padající 214A taktéž. Místo B>214B je prý (neověřeno)
    možné zařadit 2B>214B
    Pozn. Jupix: Již ověřeno, viz ukázka.



(vyhodit 214A)>2B>4C>(zásah 214A)>B>8B・B>JA>JB>JC>(hod ve vzduchu)
    Damage: 2330
    Cena: 1 magický kámen
    Složité kombo. Ale za cenu jednoho kamene velmi efektní
    a silné.



Stun komba

Stun komba u Rin v podstatě znamenají vzdušné komba. Základní
princip je stále stejný - 4C dává stun, ale je moc pomalé, proto
se před něj musí zařadit ještě neco. Dále ve stunu 8B・B dělá bounce,
proto se použije na vyhození protivníka do vzduchu. A následuje výskok
se vzdušnou částí komba. Výskok musí následovat co nejrychleji
a provést ho včas je jedna z těch těžších částí těchto komb.

Jěště bych dodal že vhodné pořadí útoků ve vzduchu je pro Rin
A, C a B. Já ale pravidelně některé vynechávám, protože nasypat tam
všechno je docela těžké. Proto taky replaye tady nejsou dokonalé.
Zakončení může být buď hodem ve vzduchu nebo Ačkovým LR. Sem
komba píšu tak, jak je znám, ale je možné vytvářet variace.

B>4C>3A>8B・B>JA>JB>JC>(hod ve vzduchu)
    Damage: 810 + 2227
    Vložit tam po stunu správně to 3A je velmi těžké. Jde to
    ale udělat i bez toho, ale potom pozor na vykrytí, protože
    8B se potom dobře kryje. 3A rozbíjí spodní kryt. Místo
    B se dá také začít 2B, které rozbíjí horní kryt.



B>4C>1A>8B・B>JA>JB>JC>63214A
    Damage: 810 + 3590
    Cena: 1 proužek many, 4 magické kameny
    Opět, navázat pěkně a včas 1A je těžké, ale jde to vynechat.
    Pozn. Jupix: Téměř nemožné. 1A Vynecháno.
    1A rozbíjí horní kryt. Stejně jako nahoře jde kombo
    začít i 2B místo B.



Poznámky ke hře za Rin

Rin je poměrně hbitá a použitelná i na blízko, ale její hlavní
síla je magie. Bohužel magických kamenů je velmi málo, takže
je třeba si je šetřit a používat s rozumem. Další skvělou magií
je LR, který dává výbornou damage přes celou obrazovku, ale u něj
pozor na to, že jde snadno vykrýt.

Na blízku si dejte pozor na to, že většina postav má vyšší prioritu
útoků než vy. Podkopávání (2C) je krásná věc. U stunu pozor na to,
že na něj tuším nejde navázat nepřerušitelně a následující 8B・B,
je-li vykryt, má velký delay. Oheň (214B) má větší dosah, než se
vám zdá a jde ho někdy použít místo obrany.

Rin má skvělé assisty. Dopředu střílí 3 rány ze svojí magické
malorážky (stejné jako 236A, ale 3 hned po sobě). Dolů hází stejný
útok jako 214A, ale bez potřeby použít magické kameny.

S HP na tom není z masterů nejlépe a ani těch 10 šutrů není
úplně nej, takže se s ní zkuste vyhýbat dlouhým soubojům.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Tak uz to vim :D

(Zeny, 15. 9. 2010 16:36)

Tak uz jsem konecne prisel na to, proc mi za Rin nikdy nesli vzdusne komba... aby se podaril BOUNCE z 8B-B tak musi byt nepritel ve stunu :D sakra :D