Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kotomine

25. 12. 2009

Kotomine

 

Obrazek10 800 HP
2,5 many

Je rychlý, má dvojskoky, svižné a dá se říct, že i silné rány. Je nepříjemný na dálku se svými Klíči a na blízku dokáže být taky osinou. Je optimální volbou snad pro každého servanta, protože se umí o sebe postarat ale nepřehánějte to s ním, HP zas tak moc nemá. Podporu má taky slušně využitelnou. Dle mého Kotomine patří do té ''lepší'' poloviny masterů, kteří dokáží zatopit i servantům.

Popis úderů:

 1A  ?  -  Rychlý útok, možné jej použít pro start některých komb.
 6B  ?  -  Často používaný úder v combech, slušná rychlost i vzdálenost.
 3B  ?  -  Tento úder je nutností pro používání comb, specialitou je, že pokud zasáhnete protivníka ve vzduchu, odrazí se od země, odmrští jej ještě výše, než z jaké výšky padal a umožní tak další navazování úderů. Pokud je protivník ve stunu, je vymrštěn i normálního postoje. Také proráží spodní kryt.
 9B-B  ?  -  Další nezbytnost pro comba i celkovou hru za Kireie. Vykopne protivníka do vzduchu a umožní nám další psí kusy.
 4B  ?  -  Bodnutí Klíčem. Dobrá možnost jak dokončit combo. Nějaká šance hodit stun.
 4C  ?  -  Seknutí dvěmi Klíči v horizontálním směru. Dašlí dobrá možnost na dokončení comba.
 9C/3C  ?  -  Skvělý útok. Můžeme si vybrat, jestli Kirei ukročí vlevo nebo vpravo, čímž se vyhne vertiálním útokům a poté kopem odhodí protivníka s možností wall slamu.
 236A  ?  -  Velmi rychlý útok, působící stun. Slušná použitelnost v kombech.
 236B  ?  -  Úder asi s největším dosahem ve hře, pokud nebereme v potaz zbraně a magii. Odhazuje, šance na wall slam. Pokud je protivník ve stunu, nelze se bránit.
 236C  ?  -  Taková druhá varianta grabu, která dává stejný damage ale má větší dosah. Opět může způsobit wall slam.
 214B  ?  -  Útok na dálku. Pokud protivník běží, útočí nebo uhýbá, dostane kritický zásah za větší damage a je složen k zemi. Lze jej použít i ve vzduchu se stejným efektem. Ideální pro překvapivé útoky a udržení si protivníka od těla.
 214C  ?  -  Dobrá varianta, pokud si chceme udržet protivníka od těla, je používat v kombinaci s předchozím útokem.


Last Resorty:

Hitao Kankuzu - 236236A, 1900 dmg
ObrazekVelice užitečný LS v použití v combech. Stojí jednu manu.












All Evil of This World(Angru Mayu)
- 236236C, 5000 dmg.
ObrazekVšechno Zlo Světa a nejmocnější LS Kireie. Vyžaduje 3 many a šupne 5000 dmg čistá ruka. Což je slušné ale Angru Mayu má jeden háček. Po použití je ještě prodleva, něco kolem sekundy, ve které se může protivník stihnout v pohodě bránit nebo pokud je blízko zaútočit, což zruší LS. Nejlepší je jej použít, pokud je sok ve vzduchu nebo pokud je zrovna v jakémkoliv dlouho trvajícím útoku, kterým Kireie určitě nezasáhne.
Celkově vzato je můj názor ten, že je lepší tohle LS nepoužívat vůbec, protože ekonomicky vzato mana / damage je nevýhodný. Ale to samozřejmě neplatí vždycky například, pokud tím nepřítele vyřídíte, atd.


Některá základní komba:

1A>9BB>2A>2B>4B základní kombo, klasika

5A
>5B>236A po tomto kombu je protivník ve stunu, takže jej s 236B dostanete daleko od sebe a můžete mu ho s 214B pěkně potrápit.
.
.
.
No řeknu to tak, že Kotomina má opravdu MNOHO možnosti jak kombinovt komba. Ale jsem si jist že největší roli v nich hraje 9BB. Opravdu podrobný výpis všech kombinací i nekombinací je tady.

Je to sice anglicky ale pokud se chcete s Kireiem seznámit až do molekulárních sfér, je to dobrý materiál.
(molekulárních sfér xDxDxDxD pozn. Jupix)

Každopádně největší problematikou je, že protivník může přerušit kombo ve vzduchu vyhnutím se. A drtivá většina útoků probíhá ve vzduchu. Ale pokud se vyhne, můžem navázat jiným útokem, který by mu za okolností, že by se protivník nevyhl nic neudělal. Takhle to je u všech postav ale přijde mi, že u Kotomineho to je mnohem viditelnější faktor. V praxi to znamená, že není zas tak nemožné po vykopnutí 9BB náhodném mačkání 5B, 3B, A, 5A, B, 6B, 9BB a (určo by se ještě něco našlo) protivníkovi ušťědřit 4000+(při velkém štěstí mnohem víc) bez jediné many, než dopadne na zem. Ale to je spíše o štěstí, nejsem si jist, jestli je možné tohle dělat po každém 9BB plánovaně.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář