Berserker
25. 12. 2009
Berserker
15120 HP
0 proužků many
Ničím nestřílí, nepokecáte s ním, je trochu pomalý a je bez many. To jsou jeho nevýhody. Ovšem tím zbytkem budete zemi drtit v prach a vaši nepřátelé budou umírat. Chopte se nesmrtelného a nezastavitelného antického hrdiny. Chopte se bestie!
Popis úderů:
Aktivace:
V aktivaci se z Berserkra stává nezdolná chodící pevnost, kterou zastaví jen opravdu speciální útoky, jako třeba grab od Caster nebo 214B od Raider nebo LS-ka. Ovšem pozor, Berserker ztrácí schopnost bránit se!
Last Resorts/Noble Phantasm:
God Hand
Je třeba se zmínit o jeho pasivním Noble Phantomovi, což je God Hand. Ve hře funguje tak, že má při jistých skillech, různý počet jakéhosi super brnění, které Bersekra chrání, před přerušením jeho útoků, útoky nepřítele. Je tu ještě jedna pasivní schopnost a tou je nesmrtelnost. Ovšem pokud má na to Berserk manu. Znovuzrodí se s takovým počtem HP, v závislosti na tom, kolik má Berserk při smrti many. Není co dodat, úžasná věc.
Rage, Insanity and Madness
236236B, animace, AABBCCC214B - 3700 dmg - Ano, není zrovna jednoduchý k použití. Stojí dvě many. Nedoporučuji používat, pokud tím protivníka nevyřídíte.
Hundred Heads - Nine Lives
236236C, 8040 dmg -
Toto poslední LS může použít pouze v aktivaci. Stojí dvě many a damage je velice uspokojivý.
Strategie:
Tedy Berseker je mlátička nejvyšší třídy. I jeho obyčejné útoky nadměrně bolí a i když se nepřítel brání, stále ubírá mnoho HP-ček. Což nám říká pouze jednu věc. Mlátit, mlátit a na nic nečekat. Držte se nepříteli u zadku a střídavými útoky rubejte a rubejte.
Jsou tři způsoby, jak za Berserkra hrát.
První: Pojedete na prosté střádání many. Nijak jí nebudete plýtvat a budete jen bezhlavě mlátit a radovat se ze spousty HP, pokud zemřete a obživnete.
Druhý: Budete manu používat k aktivaci. Třeba v aktivaci jen přijít a použít 214B. Protivník proti tomu moc nenadělá. Je to sice hnusné a podlé, ale když to zakázané není... Tahle taktika ale není použitelná proti všem. To kvůli jeho neschopnosti bránit se. Například Raider by vám díky 214B nedovolila v aktivaci udělat vůbec nic.
Třetí: Pokud by se podařil 236236C, určitě by to za to stálo. Ovšem je to opravdu solidní riziko, plýtvání manou za Berserkra může znamenat vaší prohru.
Comba:
Tohle je poprvé, co se tak moc zmiňuji o a wall-combech, ale přijde mi, že za Berserkera je to jednodušší, než za ostatní, protože tam vždy ordinuje prosté 214B.
V podstatě. Považuji 214B za pilíř jeho comb, ani jiné nedělám/neznám.
236B(držet)>A>B>214B>2B+C To je 5302 damage, přátelé. Bez many. Ano, dá se tomu ze startu opravdu snadno vyhnout.... ale tož 5302 dmg, k čertu s rizikem.
3A>236A>(wall slam)>A>B>214B>2B+C 4512 dmg jak vidíte, A>B>214B>2B+C je skělá a zdrcující věc, zvykejte si jí používat, vždy, kdy to jde.
Jinak nepovažuju Berserkera za moc velkého combistu, dál už jen mlaťte a mlaťte.
Souboj proti jednotlivým soupeřům:
Kotomine: Nikdy nepodceňujte jeho Klíče a už vůbec ne když budete v aktivaci, protože tehdy dostanete vždycky kritický zásah... možná bude lepší k němu doskákat, než dashovat. Až budete u něj, nenechte ho útočit a ani utíkat.
Shiro: Jeho mečíky jsou hrozba. Vážná hrozba... Ale taky jediná hrozba, pokud budete dost agresivní.
Rin: Své bojové šílenství trochu držte zpátky, dokud bude mít kameny. Až dojdou, bránit se už nemusíte.
Kuzuki: Nepodceňujte ho jen proto, že se tváří jako smrtelník, na těsnou vzdálenost je zabiják. Tak využívejte velikost vaší zbraně.
Gilgamesh: Jeden z mála, co je pro vás skutečná hrozba. Tady rozhodně platí pravidlo, že pokud mu dovolíte příliš oddychu, je po vás. Tady popusťte své šílenosti na maximum a nenechte Gila ani mrknout. Protože jakmile mu dáte čas útočit z dálky nebo používat Chainy a podobné pytloviny, jste v..... mrtví.
Saber: Podle mě vcelku vyrovnané šance. Saber je nebezpečná mrcha od přírody, ale vyrovnáváte se jí svými nepřerušitelnými skilly. Hodně štěstí.
Raider: S ní budete umírat hlavně na vykrvácení nervů, protože se svým 214B je Raider opravdu zkušená. Bacha na to a na LS-ka.
Caster: Těžko říct... Hlavně bacha na graby, bude jich hodně. A je to dálkař, takže na tělo a rubat a rubat.
Archer: Je to hrozba. Především jeho 6C, které se na Berserkera dá velice snadno použít, kvůli jeho pomalosti. Tak okoukejte, jak moc to používá a vyvarujte se tomu. Z větší perspektivy se dá prostě říct, že je tady třeba mnohem větší opatrnosti.
Assassin: Moc tady na svou agresivitu nespoléhejte. I když má proti vám směšně málo hp, 214CCC vás může rozkrájet překvapivě rychle. 4C na vás taky použije snadno. Ale jak se vám podaří pár ran, je na zemi.
Hassan: Šmejd. Avšak stále platí to samé jako pro všechny dálkaře.
Alt Saber: Pomalejší Saber s více HP. To jen znamená, že můžete více a déle mlátit.
Poznámky na konec:
Přijde na to, proti komu stojíte. Tím myslím všechny tři. Někdy bude opravdu důležité poznat styl hry protivníka. Kdy střídat útoky prolamující spodní a kdy horní obranu.
I přesto většinou platí to, co o něm napovídá jeho jméno. Mlaťte, rubejte a nikdy se nezastavujte.
0 proužků many
Ničím nestřílí, nepokecáte s ním, je trochu pomalý a je bez many. To jsou jeho nevýhody. Ovšem tím zbytkem budete zemi drtit v prach a vaši nepřátelé budou umírat. Chopte se nesmrtelného a nezastavitelného antického hrdiny. Chopte se bestie!
Popis úderů:
A | 300 | - | Slabý, rychlý útok. |
B | 600 | - | Základní horizontální útok. |
C | 500 | - | Základní vertikální útok. |
2A | 300 | - | Jako A, z podřepu. |
2B | 600 | - | Malý dosah, tuším, že tohle používám jen když se překliknu. Pozn. Jupix: xDDDDD |
2C | 700 | - | Klasické sražení k zemi, slušný dosah. |
JA | 200 | - | Vzdušný rychlý. |
JB | 500 | - | Vzdušný horizontální. |
JC | 500 | - | Vzdušný vertikální. |
DA | 300 | - | Užitečné, když se chceme rychle přiblížit a přerušit protivníkův útok. |
DB | 700 | - | Velice prioritní útok. Skvělý zejména proti divočákům, co neradi vyčkávají. Je to jeden z útoků, při kterém jste v jistém smyslu nezastavitelní. Ovšem stále můžete být sražení k zemi, či přerušeni tuším třemi rychlými útoky, jako například 4B od Lancera nebo 236A od Caster. Ovšem, pokud je útok ubráněn, jistojistě budete potrestáni, kvůli delayi. |
DC | 700 | - | Odhazuje nepřítele, působí wall-slam. Slušně použitelné, pokud chceme začít wall-combo. |
2B+C | 1200 | - | Rychlý dokončovák na krátkou vzdálenost. |
8B+C | 1000 | - | Pomalejší, na střední vzdálenost. |
6A | 600 | - | Vypadá drsně, že můžete dát kopačku, ale pokud vím, tím končí použitelnost tohoto útoku. Leda tak překvapí, protože dlouho trvá. |
3A | 500 | - | Rychlý útok, který shazuje soka k zemi. Dá se nadále navázat 236A a jet wall-combo. |
4A | 700 | - | Slabý, horizontální útok. V counteru působí stun. |
3B | 1000 | - | Vyhazuje nepřítele do vzduchu a umožňuje tak vzdušná comba. |
4B | 600 | - | Ve chvíli útoku přidává 1 super armor. Sráží soka k zemi. |
3C | 600 | - | Sražení k zemi, se slušným dosahem. Vždycky prát 2BC, pokud je dost blízko. |
4C | 1300 | - | Dlouho trvá ale opravdu obtížně se dá při tomto útoku Berserk skolit, protože přidává myslím 5 armorů. Nepomáhá ani srážení k zemi. Například 236C od Saber tohle ještě dokáže přerušit. |
6C | 700 | - | Další z nejasností. Vypadá jako prostý horizontální útok, ale určitě má i jinou vlastnost. |
214A | 816 | - | Prásknutí do země, doprovázeno malým zemětřesením, který prolamuje spodní kryt. |
236A | 700 | - | Odhazuje nepřítele, působí wall-slam. |
236B | 1200(při nabití až 2500) |
- | Skvělý útok, díky kterého rozdrtíte každého, kdo se neumí vyhýbat. Je-li nepřítel ve stunu, nedá se mu ubránit. Také můžete B ještě přidržet, dokud se Berserk pořádné nenapřáhne, po té už útok nejde vyblokovat vůbec. A ještě přidává nějaký super armor. Také tím začínáte opravdu ničivé combo, určitě nezapomínejte používat. |
214B | 1500 | - | Vzdušný grab. Perfektní při dokončování vzdušných comb a s wall-slamy. |
214C | 2310 | - | Takový lepší grab. Větší damage i dosah. |
Aktivace:
V aktivaci se z Berserkra stává nezdolná chodící pevnost, kterou zastaví jen opravdu speciální útoky, jako třeba grab od Caster nebo 214B od Raider nebo LS-ka. Ovšem pozor, Berserker ztrácí schopnost bránit se!
Last Resorts/Noble Phantasm:
God Hand
Je třeba se zmínit o jeho pasivním Noble Phantomovi, což je God Hand. Ve hře funguje tak, že má při jistých skillech, různý počet jakéhosi super brnění, které Bersekra chrání, před přerušením jeho útoků, útoky nepřítele. Je tu ještě jedna pasivní schopnost a tou je nesmrtelnost. Ovšem pokud má na to Berserk manu. Znovuzrodí se s takovým počtem HP, v závislosti na tom, kolik má Berserk při smrti many. Není co dodat, úžasná věc.
Rage, Insanity and Madness
236236B, animace, AABBCCC214B - 3700 dmg - Ano, není zrovna jednoduchý k použití. Stojí dvě many. Nedoporučuji používat, pokud tím protivníka nevyřídíte.
Hundred Heads - Nine Lives
236236C, 8040 dmg -
Toto poslední LS může použít pouze v aktivaci. Stojí dvě many a damage je velice uspokojivý.
Strategie:
Tedy Berseker je mlátička nejvyšší třídy. I jeho obyčejné útoky nadměrně bolí a i když se nepřítel brání, stále ubírá mnoho HP-ček. Což nám říká pouze jednu věc. Mlátit, mlátit a na nic nečekat. Držte se nepříteli u zadku a střídavými útoky rubejte a rubejte.
Jsou tři způsoby, jak za Berserkra hrát.
První: Pojedete na prosté střádání many. Nijak jí nebudete plýtvat a budete jen bezhlavě mlátit a radovat se ze spousty HP, pokud zemřete a obživnete.
Druhý: Budete manu používat k aktivaci. Třeba v aktivaci jen přijít a použít 214B. Protivník proti tomu moc nenadělá. Je to sice hnusné a podlé, ale když to zakázané není... Tahle taktika ale není použitelná proti všem. To kvůli jeho neschopnosti bránit se. Například Raider by vám díky 214B nedovolila v aktivaci udělat vůbec nic.
Třetí: Pokud by se podařil 236236C, určitě by to za to stálo. Ovšem je to opravdu solidní riziko, plýtvání manou za Berserkra může znamenat vaší prohru.
Comba:
Tohle je poprvé, co se tak moc zmiňuji o a wall-combech, ale přijde mi, že za Berserkera je to jednodušší, než za ostatní, protože tam vždy ordinuje prosté 214B.
V podstatě. Považuji 214B za pilíř jeho comb, ani jiné nedělám/neznám.
236B(držet)>A>B>214B>2B+C To je 5302 damage, přátelé. Bez many. Ano, dá se tomu ze startu opravdu snadno vyhnout.... ale tož 5302 dmg, k čertu s rizikem.
3A>236A>(wall slam)>A>B>214B>2B+C 4512 dmg jak vidíte, A>B>214B>2B+C je skělá a zdrcující věc, zvykejte si jí používat, vždy, kdy to jde.
Jinak nepovažuju Berserkera za moc velkého combistu, dál už jen mlaťte a mlaťte.
Souboj proti jednotlivým soupeřům:
Kotomine: Nikdy nepodceňujte jeho Klíče a už vůbec ne když budete v aktivaci, protože tehdy dostanete vždycky kritický zásah... možná bude lepší k němu doskákat, než dashovat. Až budete u něj, nenechte ho útočit a ani utíkat.
Shiro: Jeho mečíky jsou hrozba. Vážná hrozba... Ale taky jediná hrozba, pokud budete dost agresivní.
Rin: Své bojové šílenství trochu držte zpátky, dokud bude mít kameny. Až dojdou, bránit se už nemusíte.
Kuzuki: Nepodceňujte ho jen proto, že se tváří jako smrtelník, na těsnou vzdálenost je zabiják. Tak využívejte velikost vaší zbraně.
Gilgamesh: Jeden z mála, co je pro vás skutečná hrozba. Tady rozhodně platí pravidlo, že pokud mu dovolíte příliš oddychu, je po vás. Tady popusťte své šílenosti na maximum a nenechte Gila ani mrknout. Protože jakmile mu dáte čas útočit z dálky nebo používat Chainy a podobné pytloviny, jste v..... mrtví.
Saber: Podle mě vcelku vyrovnané šance. Saber je nebezpečná mrcha od přírody, ale vyrovnáváte se jí svými nepřerušitelnými skilly. Hodně štěstí.
Raider: S ní budete umírat hlavně na vykrvácení nervů, protože se svým 214B je Raider opravdu zkušená. Bacha na to a na LS-ka.
Caster: Těžko říct... Hlavně bacha na graby, bude jich hodně. A je to dálkař, takže na tělo a rubat a rubat.
Archer: Je to hrozba. Především jeho 6C, které se na Berserkera dá velice snadno použít, kvůli jeho pomalosti. Tak okoukejte, jak moc to používá a vyvarujte se tomu. Z větší perspektivy se dá prostě říct, že je tady třeba mnohem větší opatrnosti.
Assassin: Moc tady na svou agresivitu nespoléhejte. I když má proti vám směšně málo hp, 214CCC vás může rozkrájet překvapivě rychle. 4C na vás taky použije snadno. Ale jak se vám podaří pár ran, je na zemi.
Hassan: Šmejd. Avšak stále platí to samé jako pro všechny dálkaře.
Alt Saber: Pomalejší Saber s více HP. To jen znamená, že můžete více a déle mlátit.
Poznámky na konec:
Přijde na to, proti komu stojíte. Tím myslím všechny tři. Někdy bude opravdu důležité poznat styl hry protivníka. Kdy střídat útoky prolamující spodní a kdy horní obranu.
I přesto většinou platí to, co o něm napovídá jeho jméno. Mlaťte, rubejte a nikdy se nezastavujte.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář